PASŪTĪŠANAS UN PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

PREČU PASŪTĪŠANA

Pasūtījumus pieņemam, kamēr preces ir pieejamas noliktavā. Pasūtījumā norādiet savu vārdu, uzvārdu, adresi un telefona numuru. Pasūtījumus reģistrējam saņemšanas kārtībā. Nosūtam apstiprinājumu ar reģistrācijas numuru.

1. Pakojam un nosūtam ar pakomātu starpniecību Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Eiropā ar kurjeru vai pasta starpniecību pasūtījumu saņemšanas kārtībā.

2. Samaksa veicama internetbankā, ar karti vai izvēlētā servisa starpniecību uzreiz pēc pasūtījuma izdarīšanas.

     a. Piegāde Latvijā 2,50 eur.

     b. Piegāde Lietuvā, Igaunijā  7,00 eur.

     c. Piegāde Eiropā 20,00 eur.

3. Ir iespējami arī citi samaksas un piegādes veidi, sazinoties pa tālruni +371 28456477.

4. Juridiskā adrese: “Albretes”, Neretas pagasts, Aizkraukles novads, LV-5118, Latvija. Tālr.: +371 26441646, e-pasts: info@ogle.lv, mājaslapa: www.ogle.lv

 

PREČU ATGRIEŠANA

Mūsu klientiem ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 14 dienu laikā saskaņā ar Distances līgumu. Ja vēlaties atgriezt iegādāto preci, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, nosūtot e-pastu uz adresi info@ogle.lv, kurā norādīta šāda informācija par veikto pasūtījumu:

– pasūtījuma numurs;

– preces nosaukums un kods;

– atgriešanas iemesls.


Preces atgriešanas nosacījumi

Preces var tikt atgrieztas 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas datuma. Lūdzu, pirms atgiešanas pārliecinieties, ka prece atbilst šādiem kritērijiem:

– prece ir oriģinālajā iepakojumā un nav bojāta;

– nav lietojuma pazīmju, kas norādītu uz preces lietošanu vai nolietošanos.


Apstiprinājums par atgriešanu un instrukcijas

Pēc pieprasījuma par atgriešanu saņemšanas mūsu klientu apkalpošanas komanda pārbaudīs atbilstību atgriešanas nosacījumiem. Ja pieprasījums tiks apstiprināts, jūs saņemsiet e-pasta ziņojumu ar instrukcijām, kā nosūtīt preci atpakaļ.


Preces nosūtīšana atpakaļ

Klients ir atbildīgs par preces nosūtīšanu atpakaļ un saistītajām izmaksām, ja vien atgriešanas iemesls nav saistīts ar ražošanas defektu vai piegādes kļūdu. Mēs iesakām izmantot izsekojamu piegādes metodi, lai nodrošinātu drošu preces atgriešanu.


Atmaksa

Pēc tam, kad prece būs saņemta un pārbaudīta, mēs veiksim atmaksu uz jūsu norādīto kontu. Atmaksa parasti tiek veikta 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas un pārbaudes.


Papildu informācija

Ja jums ir kādi jautājumi par preču atgriešanu vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz info@ogle.lv.

© OGLE 2024